Onsdag

Då var onsdagen kommen och jag sitter i köket och har precis ätit något väldigt gott från Felix Italia: Rigatoni ai Funghi.. för er som inte vet vad det är så är de Pasta Rigatoni (pasta Penne) med stekta champinjoner, kyckling, rosmarin och svampsås :D mycket gott :D

Snart blir jag hämtad av en domare och då ska vi åka och döma fotboll, idag är jag faktist sugen, även om jag känner mig förkyld så är jag sugen på att döma :D

I morgon ska jag döma igen men då blir de långresa, enda ner till Gällstad, jag har ingen aning om hur lång tid de kan ta men de ska bli spännande att träffa 2 helt nya lag :)

Nu blir de att packa de sista och byta om till rätt kläder och att åka till match i.

Skriver kanske lite mer ikväll sen efter matchen..

Peace N Love

Over N Out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0