Fredag!!

Nu var de ett tag sen jag skrev, jag vet.. jag är seg :P Men har varit väääldigt mycket dömning för mig den sensate tiden, ca 4 matcher/vecka..

Så skulle de även vara denna vecka.. skulle ha match ons, tors, fre och lör, även handboll sön. Men så blev de inte.. de blir/blev ons, tors, lör och sön ist..

För ca 20 minuter sen fick jag ett telefonsamtal från okänt nummer :S jag svarar aldrig på de annars, men vilken tur att jag gjorde de :O :D Det var Ädelfors Folkhögskola :) Dom hade fått min ansökan till deras assisten linje och ville ställa lite frågor och så :) Så inom en kort tid får jag besked om jag är antagen eller inte.. Snacka om att jag är förväntansfull :D

Denna helg blir som sagt fylld med idrott.. ledig idag, döma fotboll i morgon och handboll på söndag, sen efter de ska jag jobba/kolla på damernas handbolls EM-kval mot Tjeckien i Arena Skövde!

Dags att koka ihop något att äta!

Peace N Love <3

Over N Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0