Nu var de dags igen..

Jag ber er läsare om ursäkt för mitt dåliga bloggare.. men det är svårt att veta om någon läser och är intresserad om de inte kommer några kommentarer (ja, de var en liten pik till er som läser min blogg ;) )

Nee men nu märks de att att fotbollen drar igång!!!
Jag har varit på två kursen inom loppet av tre veckor, jag vet, låter inte så jobbigt men det är de, jag lovar!
Hade i helgen som var tre matcher på två dagar, de tar musten ur en totalt! Både fysiskt och psykiskt, sen på den fjärde dagen hade jag löptest, visserligen klarade jag de utan större problem men mina ben hade större beskymmer av de, framför allt min vänstra vad och mitt vänstra lår.. hatar när de börjar småkrampa och sen tar de år och dar' innan de blir bra..

Min motivation innan detta år var väldigt hög, men jag vet inte vad som hänt, just nu finns de inte mycket motivation alls.. :S vet inte vad som hänt med mig.
Men men, det är väl bara att hålla god min och försöka visa att allt är kanon!

För övrigt har jag varit i kontakt i en folkhögskola och fått lite information och nu ska jag bara söka dit, sen får vi se om jag kommer in :D

Peace n' Love
Over n' Out <3

Kommentarer
Postat av: Helén

Tja, förstår att det är tråkigt när säkert flera läser men ingen kommenterar. Har du redan lessnat på fotbollen? Inte bra att göra det så här tidigt på säsongen. Det ger ju pengar som man kan ha roligt för, lr hur.

Ha de bra, "du vet var vi finns", kram mamma

2010-04-19 @ 20:39:55
Postat av: Mattias

Helén; Alltså, de går upp och ner i fotbollen, visst är de gött med pengar när det är den enda inkomstkällan.. men de känns som om dom tar mig för givet och att jag ska ta allt som jag får och tar för givet att jag vill samma som dom.. utan att höra med mig först.. men just då hade de varit så sjukt mycket också, först div. 6 kursen, sen 2-3 veckor efter var de steg 2 med många tuffa matcher och så, men efter idag har jag fått igång de igen känns de som :)

Kram Mattias <3

2010-04-24 @ 02:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0