Dagen avklarad

Yes då var dagens match avklarad för några timmar sen, gick bra tycker jag! Efter matchen blev de åka hem, och äta sen "kolla" på TV. Snacka om att jag var trött, tog typ 5 minuter så sov jag xD

För er som inte läst någon nättidning eller kollat på någon sportsändning måste jag bara säga att HV71 är bäst! Och dom tog hem SM-Guldet i år :D :D :D :D :D

Nu måste jag sova för jag ska upp i morgon (söndag) och åka till Eslöv och kolla på handboll, Team Eslöv Vs. Skövde HF, Semifinal 4 av 5. Skövde leder den serien med 2-1, vilket betyder att om dom vinner i morgon (söndag) så är Skövde HF klara för SM-final i Malmö Arena den 8 maj :D

Peace N Love

Over N Out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0