..?..

Ett tag sen nu hag bloggade.. jag vet..

Idag var de skolan som vanligt på torsdagar sen blev de en sväng på stan sen till en person på de jobbet personen jobbar.. och fick inget roligt besked.. de som var är troligtvis över.. helt över! ... jag som trodde på de som var.. jag trodde på vad du sa till mig och om mig.. men de var visst helt fel av mig att göra de... eller?!
Jag blir så förbannat förvirrad av allt just nu.. åka dit, göra hit, komma dit, gör si, gör så och sen bye bye!

Efter de beskedet så blev de en lite tripp ner till ö-malm och besöka "Zacke", Annso och Maggis :D Maggis var på samma hurmör som vanligt med att mobba mig :P Annso tyckte lika synd om mig som vanligt :D och lilla Zacke har vuxit så sen sist jag såg honom :D nu är de en liten unge av honom :D

Sen blev jag skjutsad till Maxi för team Ö-malm skulle handla också :) och nu ligger jag här i min säng och väntar på att klockan ska bli 22.00 :D

Peace N Love

Over N Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0