30 . 09 . 09

Idag blev de tandläkaren.. trodde de skulle bli lika kul som vanligt :D men ack vad jag berog mig... när tandisen pilla lite med "kniven" stack hon i hålet så gjorde de ont och  hon sa typ "de var de jag tänkte, hål i visdomstanden..." Sen avslutar hon med att säga "Jag vet inte hur läkaren vill göra, men gå hem och förbered dig mentalt för de värsta.." av att höra de blir man ju skit pigg på att gå tillbaka dit den 16 november... :S

Sen blev de äta med några polare :) och sen fick jag sms av en viss person... där de står "förlåt för allt." . Jag förstår inte varför du tror att jag ska förlåta dig efter de du gjort!! Jag är inte den personen som bara läggar sånt bakom mig och går vidare som om inget hade hänt. Jag hade känslor för dig, vissa finns ännu kvar! Jag trodde allt du sa, men fan vad jag tog fel. Jag trodde inte du var så falsk faktist! Trodde inte du kunde sjunka så lågt, trodde inte du är som många andra tjejer!!

I morgon blir de stan igen och träffa lite polare :)

Peace N Love

Over N Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0