15 . 11 . 09

Dagens/nattens första inlägg kommer nu :P

Idag har varit en lång och seg dag.. gick upp tidigt för att vara dum och åka in på Öppet hus :S hur dum får man vara?! Sen blev de åka till skara vid ca 1-tiden för att döma 2 matcher. Sen hem, beställa pizza, äta pizza och sen lägga sig i sängen.. Har ont i hela kroppen, känner mig febrig och svårt att andas :S hoppas bara jag inbillar mig xD

I morgon blir de tidigt igen fast denna gång för att döma tidigt.. Sen blir de mat med Patrick och sen fika med en annan kompis :)

JAG LÄNGTAR TILL WINNERBÄCK 10/12 -09 <3

Peace N Love

Over N Out


Kommentarer
Postat av: Matilda

har du haft en bra helg så här långt? :)

2009-11-15 @ 13:11:54
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0