3/3 2009

Goddagens!
Dagen började vid halv 7 i morse.. Gick upp. Gjorde mig i ordning. Tog på mig utekläder. Gick till praktiken. Började jobba.
Idag har de varit den segaste dagen.. Började som vanligt med att få iväg alla med taxi till deras verksamhet, äta frukost och jobba igen. Idag åkte några ordinarie personel iväg med en, de hade lite ärenden.. Jag och en vikarie hade en kvar på stället och vi gav honom frukost och hjälpte honom lite. Sen när de var klart hade han och jag inget att göra. Vi tog en fika :D När de andra var tillbaka vid ca 9-10 var de fika igen. (första fikan var vid 8). Sen städade vi lite lägenheter och så.. Sen var de promenad till affären och köpte fikabröd och lunch. Tillbaka, äta mat, kaffe på maten med en semla, så var de inget att göra längre för mig och vikarien.. Så vi slog oss ner med ordinarie personal vid tvn och kikade runt lite haha. Sen blev de en kopp kaffe till, inte bra för magen kände jag. Sen bedrev vi tiden med lite allt möjligt, kolla på tv, läsa tidningar, vika tvätt, starta ny maskin med tvätt.. Sen var de tid att fara hem :)

Hemma blev de kolla mailen snabbt, sen åka och döma en träningsmatch mellan Skövde HF J och HP Skövde AP93. Fråga inte hur de gick för de vet jag inte :P var inte kul o döma iaf.. Men men, lite mer pengar :D

Nu är de dags att fara till sängen :)

Peace N Love♥

Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Hej! Du tänker väl inte missa sommarens största bloggfest? :) Den 15 augusti samlas ett hundratal bloggare på Restaurang Mynchen i Stockholm för att äta (buffé), dricka (alkohol om man känner för det) och mingla tillsammans. I priset på 470 kronor ingår också en inhyrd DJ. All info, och också bilder från festlokalen, finns på min blogg under kategorin BLOGGTRÄFF. Kika gärna in se vad du tycker. Lämna en kommentar hos mig, också om du INTE är intresserad, så vet jag att jag inte ska fråga dig igen. ;) Det lönar sig att reservera plats redan nu, men bindande anmälan kommer under våren. Jag hoppas att du vill vara med, det kommer att bli en riktigt rolig fest! Åldergränsen är 18.

2009-03-04 @ 16:15:45
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0