28/3 2009 del 2

Ja nu var dagens jobbiga aktiviteter avslutade:P jag nyligen varit och dömt lite handboll som var de sista jobbiga jag gjorde :P nu blir de käka mat, grillad fläskfilé med en Väldigt god potatissallad sen blir knäppa några öl med far till fotbollen ikväll, annars är hela vårat hus mörkt :D
Hur kan dom lägga en sån sak som att stänga av allt som går på ström en kväll när det är EM-kval? :O IDIOTER!!!
Men men, dom vet väl inte ens vad fotboll är :P

Dags o göra sig i ordning

Over N Out

Peace N Love♥

Kommentarer
Postat av: matilda

sen sist.. jag har varit i italien och tävlat :) hehe, och har planerat hela tävlingssäsongen! :) själv då? kram

2009-03-28 @ 19:24:10
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: matilda

jag kom 8:a av 40 startande! :) super lycklig över det!! hihi. va kul att du snart är igång!

nja... upp är nog svårt, men ner kan jag komma ;) haha. bor ovanför skövde :) kram

2009-03-28 @ 19:28:39
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0