27/3 2009

Lunchrast betyder hem och äta mat sen sitta vid datorn till ca 5 minuter innan man börjar klockan ett sen är de bara att fortsätta jobba :D
Ska ut och gå senare.
Ikväll blir de After Work på Vatra :D ska bli fett med skoj ;) akta dig Ulle så jag inte super dig under bordet haha ;)

Laktosmage eller bara sjukt överkänslig :S sjukt jobbigt o behöva tänka på vad man äter.. ska testa nu i ca 2 veckor och undvika laktosprodukter och se om det är därför jag är så dålig i magen hela tiden!

Dags att bege sig till praktiken igen och börja jobba!

All for now

Peace N Love♥

Kommentarer
Postat av: matilda

det var längesen jag var här inne... men hur är det med dig? :) kram

2009-03-27 @ 20:45:57
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur går det med testet av att låta bli laktos????? Hoppas det inte kommer att drabba oss andra bara för en del produkter är ju rena rama skiten!!!!



hoppas du INTE har mjölkmage - det är inget kul att behöva lägga om hela sin kost, JAG VET!!!!



Kram syrran!!

2009-04-02 @ 21:18:49
Postat av: Mattias

De går sådär :P inte av de produkter jag fick när jag var med millan. De smakade inte annorlunda eller nått. Bara köpa mejeriprodukter av veg. olja osv :P

2009-04-02 @ 21:21:21
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0