23/3 2009

Praktik dag in och dag ut.
Nu sitter jag på kontoret på rasten jag har nu och skriver lite :P Min handledare ligger inne i jourrummet och vilar lite och kanske kan tyda några snarkningar där ifrån, men inte säker ;) Vi får faktist göra allt de på rasten hehe. Men i alla fall. Idag ska jag åka och döma handboll :D IFK Skövde BP94 Vs. IFK Skövde BP95.  Hoppas det blir en match och inte att bara spelar på skoj för då lägger jag ner pipan och sticker med en gång. Sådana matcher är så sjukt tråkiga att döma, bara så ni vet!
Sen efter handbollen ska jag kasta mig raka vägen in i bilen och blir skjutsad till Billingehov/Lillegårdens IP för att ha en sista teori innan mitt omprov nästa torsdag! Hoppas det inte blir segt bara, då dör jag. känner att allt som går segt idag förstör min dag för jag är så trött och då somnar jag bara xD

All for now!

Peace N Love♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

teori för körkort??

2009-03-24 @ 19:35:42
Postat av: Till Anonym;

Nej nej inte till körkort.. domarteori, jag dömer handboll och fotboll :P

Vem är Anonym?

2009-03-25 @ 13:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0