2/3 2009

Kära Blogg!
Igår blev jag hämtad av Mr.D vid affären för att åka med hem till Erik. Jag skulle leka med honom. Vi spelade dator, kollade på tv, gick till coop och köpte snus och chips för att sedan gå till McDonalds och käka lite mat :D Sen blev vi skjutsade av Mr.T´s mamma hem till Erik igen :) Där blev de att titta på Inter-Roma men de blev inget bra resultat. Matchen slutade 3-3. Skulle vara minst 3-1 till Inter tyckter jag hehe. Sen blev de att titta på Beck, kommer inte ihåg vad just den heter men den var inte så bra. Det enda som var bra var Gunvalds kommentarer lite då och då haha och när Grannen var inne hos Beck utan att han visste om de  xD
Det var bestämt att jag skulle sova hos Erik eftersom jag började sent idag och han var ledig idag, och så blev de. Somnade väl runt 2-3 någon gång. Vi ställde klockan på 10.30 och vi snoozade till typ 11 men bestämmde oss för att sova vidare så vid 12-tiden gick vi upp :P då åt vi frukost, sen ca 2 timmar senare åt vi lunch :P jg blev proppmätt xD

Klockan 4 började jag min praktik idag och jag skulle följa med Mr.* till hans fritidsaktivitet idag =) Det var kanon kul :D Så nu sitter jag hemma och väntar på att sömntåget ska komma in på stationen :)

All for now

Peace N Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0