20/3 2009

Update!
Japp, då var man hemma sen ett tag tillbaka från praktiken :) När jag kom hem hade vi gäster här :) Christian och Ann, med deras barn, Alicia och Gabriel :) Alltid lika trevligt och kul att träffa dom :) Nu är de dags för att sova för jag börjar klockan 9 imorn :O så nu ska jag bara dra i mig en öl från Jamaica jag fick som är söt och god, sen blir de sängen :) I morgon blir de också att döma i Stöpen :)
Vi hörs i morgon
Sov gott

Peace N Love


Godagens allesammans!
Igår blev jag glad :D
Anledning 1: Jag fick byta tid på praktiken från söndag till idag, fredag. Pga att de ska vara grillfest :D
Anledning 2: Jag sprang första gången igår sedan november.. Jag sprang runt Karstorpssjön på tiden 14.57. Och det är ca 2,6-2,7 runt den sjön. Och för att klara ett löptest i Div. 6 ska man springa 2,5 under 12 eller 13 minuter.

Det var ett styrkebesked från min sida :) Men dock märktes de att jag inte sprungit på länge :P efter ca 10 meter fick jag en fruktansvärd krampkänning i vaden. När jag slutade springa när jag var i mål kom krampen direkt. Fyy fan va ont de gjorde.

Idag sov jag ut som vanligt när jag har sovmorgon, jag sov till 11-12 någon gång. Nu ska jag snart i in duschen sen blir de mat sen till praktiken.

All for now

Peace N Love♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag går inte i nå skola:) du, haru vart i Mariestad?

2009-03-20 @ 13:09:54
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh Rag Doll på din blogg ,ä lskar den låte n:D

2009-03-20 @ 13:19:50
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha kej :D äre en bra stad då? mkt affärer? :P

2009-03-20 @ 14:27:53
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0