17/3 2009

Hejsan på er alla läsare!
Nu var de ett tag sen jag skrev igen, ni får ursäkta, har lite annat för mig på dagarna och på kvällarna :P som att sova och döma handboll :D
I helgen var jag och min domarkollega med i ett projekt som heter Ung och lovande. Vi dömde Newbody Cup-finalsteg. Det var samling 09.15 i Lidköping och de var domare från Västergötland, Bohuslän-Dalsland, Värmland och Göteborg. Och min och min kollegas första match var 11.20. Sen rullade de på ett högt tempo. tiden gick väldigt fort. Till slut var de dags att ta finaldomare till de båda finalerna (Pojk och flick). Tyvärr fick jag och min kollega ingen av de, men vi fick en bronsmatch istället :) Efter vår sista match fick vi veta att de var sjukt nära att vi fick en finalmatch och de sa att vi var bland de 3 främsta domarna på plats! :D Snacka om att vi blev glada av de :D

Igår och idag var de praktik igen, det är så sjukt kul :D jag trivs som bara den, har ni sagt att jag är intresserad av att jobba där i sommar :) *hoppas jag får de*

Nu ska jag snart åka till Falköping på en domarföreläsning som håller på en bit in på kvällen:)

All for now

Peace N Love♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha? smällkäft

2009-03-17 @ 16:42:08
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Sarah

SORG :( hehe. nä HV åker ur NU!! heja frölunda nu :D frölunda o saik.. hehe men skulle va kul om HV fick silver också! MUAHAHAA!! :D



hehe jag mår okej du? :)

2009-03-18 @ 13:18:34
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Sarah

Oh vad bra!! :)



NEJ NEJ NEJ! ;) hehe vilket är ditt hockeylag döh? Du e ju västergötlänning?? :D



Jag slööar, borde hasa mig iväg o träffa polare :p

2009-03-20 @ 12:57:24
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0