10/3 2009

Nu var de några dagar sen jag skrev lite som ni kanske märkt haha.
Min helg var helt OK :D Lördagen började att gå upp tidigt tidigt.. Blev hämtad klockan 07.30 i ICA för att åka till Falköping på domarkurs. Det var en helt okej dag efter som jag fick vara i samma grupp som Tor och Sofie :) fast sen var de inte så kul på kursen.. när vi hade regelprov var de 2 frågor som jag alltid kuggar på.. sen var de en jag aldrig stött på tidigare så jag missade den frågan också.. av 13 frågor fick jag 3 fel och de var 1 fel för mycket. Då blev jag arg på mig själv för jag slarvade på de endra felen.. Efter kursen ca 16.30 blev de att åka till Hentorp på dop :) Det var lilla Gabriel som skulle döpas :) Jag kom bara på mottagningen efter åt, åt lite mat o fika och snackade lite.
Igår jobbade jag från 9-14 och var med på Boule :) Det var jätte kul :D eftere det hände de inte så mycket :P efteråt åkte Jag, Mamma, Pappa och Syrran till morbror Magnus och hans flickvän "Annso" och fikade och titta på deras lägenhet :) Maggis och Annso; Megafin lägenhet :)
Magnus;
jag kanske kommer i morgon förmiddag/lunch och tittar upp en sväng och ev. lånar någon film eller två, så du vet de ;)
Idag nu har jag varit på Ortopedmottagningen. Jag fick goda besked :) Ingen operation och ingen minisk skada :D Så jag fick träffa en sjukgymnast lite snabbt och hon gav mig ett program jag ska köra hemma nu i 6-8 veckor och sen ska jag tillbaka för lite mer övningar att göra :) Sen ska jag hämta ut ett skydd i morgon som gör att knäskålen inte är och irriterar på de redan irriterade omdrådet så ska de göra mindre ont sa de :)
Nu ska jag vila lite och sedan gå till praktiken idag :) Igår var jag sjuk :( Men nu ska jag tillbaka och jobba 15-22 :D

All for now

Peace N Love♥

Kommentarer
Postat av: Morbror

Tja! Omnämda i bloggen och allt! =)

Satte på mobben och fick ditt SMS vid lunchtid, lite sent... Sorry.



Vi ses!

2009-03-12 @ 08:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0