Match

Igår hade jag match Skövde KIK - Falköpings DIK.. En rolig match i fint väder :)
Men de som var mest roligt var hur jag såg ut när vi hade drygt 15 minuter kvar att spela.. Först fick jag ett skot på höften.. nästan direkt efter fick jag ett till skott på mig.. denna gången i ansiktet xD mina glasögon föll till marken och jag tog upp dom, men märkte att något var fel.. vid nästa spelavbrott stoppade jag upp allt för att rätta till dom, men de gick inte.. dom hade gått sönder så dom inte gick att fixa diskret.. så jag och ledarna i Skövde KIK försökta tejpa ihop glasögonen men de gick inte heller så jag sprang in i omklädningsrummet för att leta efter linser.. men jag hittade bara En lins.. de går inte döma med de ju :S så då fick en av ledarna komma in till mig och tejpa fast glasögonen på huvudet.
Jag hade tejp från pannan enda bak till bakhuvudet och i ansiktet HA HA. När jag kom ut till planen igen var det inte en enda som inte garvade åt mig och hur jag såg ut xD jag får hålla med om att jag jag såg sjuk ut!!
Som tur var så var inte SLA där och tog kort, för då hade jag säkert varit på första sidan idag :P hoppas ingen i publiken fotade mig för deom bilderna ska jag bränna i så fall, haha.

I paus fick jag byta till linser som min granne var och lämnade, Tack så jätte mycket!! Hade inte gått ananrs, för jag kände att tejpen började lossna när de var 5 minuter kvar och de hade inte gått att döma 45 minuter till med tejpen.

Alla fick sig ett gott skratt och de bjuder jag på. Jag kommer nu mera bli känd som den tejpade domare som såg puckad ut! haha

PEACEnLOVE

OVER nOUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0