...

Hej alla läsare!
Nu släpper jag "bomben". för mig är det en ritkigt fet bomb..
Det är slut mellan mig och min tjej.. den 8/1-09.. ca två veckor innan våran 1 års dag "/
jag blir helt skakis av att tänka på saken så nu släpper vi de..

För övrigt har skolan startat ganska så okej.. högt tempo som vanligt och man får aldrig någon ro på lektionerna, som vanligt :P men alltid lika kul o träffa alla igen :)

Idag har de varit segt faktist.. med tanke på de som hänt så har de varit ok. fick ta ut lite aggresioner idag på idrotten. Vi hade elevledd idrottslektion och idag hade Emil hand om de. Så de blev Box idag :D de e skit kul men skit jobbigt :P

Ha de fint
Peace N Love
Kyssar


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja det är ju så i nästan all sport:@ Jag slöar här framför skärmen haha, diurå? :D



Vad gåru för linje?



Förresten, jobbigt med brake up, jag är också nysingel och det känns faktist riktigt PAIN! Hoppas de känns bättre snart, allt tar ju sin tid! :)

2009-01-12 @ 17:40:01
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ingen andra chans,o? Ge aldrig upp ^^)



BF? Det har vi inte i Finland. Eller jo, kanske, men med ett annat namn isf. Jag genomlider sista året av högstadiet.

2009-01-12 @ 18:39:14
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0