Ensamt

Japp, då var man hemma igen då efter att ha varit hos Camilla sedan i Tisdags..
Som vanligt blir de alltid så tråkigt att komma hem..

Jag saknar min Camilla så sjukt mycket :( <3



Varför kan jag inte bara få vara med dig hela tiden?!
Jag kan inte leva så här,
varje gång jag är utan blir allt så tråkigt och ensamt.
Jag vill bara vara i din famn hela tiden<3




Ådrorna blev kalla och jag kände hur allt omkring mig fick liv.
Mina läppar var kalla och min hals över fuktad.
Jag vågade inte titta på dig där du stod med kolsvarta ögon och röda tänder medans färgen rann ner för hakan och droppade nerpå mig.
Du lutade dig över mig och skulle precis ta tag i min axel när allt blev svart...
Både du och jag blev svarta, alla väggar, tak och golv blev svart.
Ett litet ljus kom in genom fönstret och sken på dig och mig.
Du stod där böjd över mig och grät över att få vara min igen.



Jag satt där i sängen med ryggen mot den hårda och kalla väggen. Medans jag satt där med blocket i min hand kunde jag inte sluta tänka på dig. Att vara här utan dig vid min sida var svårt och jag fick kämpa emot mina tårar som överröste mina bruna ögon.



Med armarna omkring dig och din blick i min känns allt möjligt. Inget känns fel och inget fel kan hända. När du inte är här känns allt så kallt och ensamt



Kommentarer
Postat av: Sarah

Viktor Ekbom? han är från början från falköping Spelar nu i LHC =)

2009-01-05 @ 12:49:53
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Sarah

hahaha japp det är den Mark! tycker oxo det e apcoolt :D

2009-01-05 @ 12:50:16
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0