31/1 2009

Godagens!

Igår var de frilufsdag för alla treor på Kavelbro. Man fick välja mellan Vollyboll, Friskis&Svettis/Afrikans dans, Skridskor och åka till Sunnö och åka skidor.

Jag valde skridskor fast jag ville åka till Sunnö fast mitt knä satte stopp för de "/
Men de var mega kul att åka skridskor :D de var ju ett tag sen man gjorde de. Jag tog det lugnt ett tag för att känna om knät palla trycket och de gjorde de.. Tills jag var tvungen att tvär bromsa.. Vänster skridskon fastnade i isen, men knät for vidare.. Jag fick så sjukt ont "/ men det är sånt man får leva med..

Idag händer det mycket :D vid halv tre ska vi åka på kalas för att fira Ann och Alicia =)
Sen hoppas jag att jag kan åka på förfest på Ö-malm hos Othilia :D Om inte åker jag direkt till Krikelin vid 7 tiden :D
Där ska vi fira Sandra B i klassen för hon fyller 19 år :D Fan va de ska bli att dansa :D
Som jag skrev på Bilddagboken, Jag utlovar en kyss till den som dansar mer än mig ikväll ;)


Peace N Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0