25/1-09

Skönt!! Idag sov jag väl till runt 12-tiden. Det var riktigt skönt =)

Men de började med att jag tog en dusch nästan direkt när vaknade. Sen blev de en liten frukost/lunch, de blev en Kalzone som morsan åt i helgen :P

Sen åkte jag och pappa ut och körde =) först blev de sväng till Tibro och Sparhuset. Sen vidare tillbaka till skövde och ÖB. Efter ÖB blev de hemfärd för att äta lite mat och kolla på handbolls VM. Sverige-Ungern. Sverige fick dock stryk med 31-30.. Domarna var inte på Sveriges sidan denna dag heller..
Efter handbollen åkte vi till min farbror, hans sambo och deras barn (mina kusiner) :) Där skulle farsan hjälpa min farbror med ett skåp men väggen var för konstig :P och så hämtade vi en hylla och lite häng krokar till mig som dom köpt på IKEA :D imorn blir de att montera upp :D

Nu ska jag snart dra mig till sängen för lite tv och sömn :D

Peace N Love


Kommentarer
Postat av: Sarah

Nice med ikea du :D

ja, vi blir ju som bästa 7:a sämst 10:a.. hoppas hoppas vi vinner imorgon. Palicka var grym igår. Tycktye så synd om Hubbe, han är ju så mycket bättre :O



jag är inte så bra på medicinska läkargrejer ;) men hoppas d blir bra:)

2009-01-26 @ 11:01:40
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0