24/01-09

Godagens!

Idag har de varit en rolig dag =)

Vaknade vid 12-tiden för att då var de tre timmar kvar till jag skulle döma handboll =) De blev att läsa tidningen, raka bort håret (har endast 4 mm kvar), duscha och dra iväg till affären. Där blev de köp av snus, pengar till mobilen och bröd åt morsan :P Sen var man ju tuvnngen att spela lite på Lången också :P det var ju stor idrottsdag idag =)

Sen fort hem och lämna brödet och sen gå till hallen för att döma en F97 match med Jocke Malmberg, sen efter det, en P96 med Simon Strandell =) Det gick kanon bra för mig, men inte för mitt knä "/
Sen vidare hem efter de två matcherna och duscha. Hemma hade vi fått gäster =) det var min morbror Magnus och hans kanon trevliga flickvän "Annso" =) Vi åt mat och efterrätt toch tjötade och kollade på handbollen, Frankrike-Sverige. Det blev som väntat en förlust =( man märkte att de har varit många matcher.

Nu har jag kollat på Körslaget där Team Erik och Team Hanna är vidare till final :D Det kommer bli en rolig final :D

Allt för mig denn gång

Peace N Love

Kommentarer
Postat av: Sarah

E DU GRANNE MED SJÖSTRAND? JAG TROR JAG DÖR

:D



Han är ju BÄST! kan du pussa han från mig? haha

2009-01-24 @ 22:44:58
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Sarah

schyst! :D haha gör så ;-)

hoppas odm vinner imörra!!



lirar du med handboll? (isf, vilken position?)

2009-01-24 @ 23:41:03
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: *saga

Hanna vann blä! :O

2009-01-31 @ 21:32:35
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0