23/1-07

Sverige fick stryk igår, tyvärr, men detta var väntat.
Något som inte var väntat, från min sida.. var att Sverige stog upp och hotade kroaterna i hela 50 minuter :O en bekäftelse på att Olsson och Lindgren har ett sjukt bra lag!

Sveige tog en ledning med några bollar men tappade den tyvärr. Men det var aldirg avgjort förrens i den 50:de match minuter :D De blå-gula låg alltid någon eller några bollar efter och ibland lika med kroaterna. I halvlek bytte Olsson-Lindgren målvakt från Andreas Palicka till Johan "Hubbe" Sjöstrand. Det visade sig vara att bra drag av tränarna. "Hubbe" tog de första skotten och sen fick han släppa in lite mål för att återigen spika igen :D Detta är Johans genombrott, den som säger att han stannar kvar i IFK Skövde efter säsongen är dum i huvudet.

Dagen för övrigt har varit rolig och nerivig.
Började med att Jag, Emil och
Robbin skulle till Västerhöjd och dela ut lite enkäter till några klasser. Vi gick kanske runt på skolan i ca 20-30 minuter och letade efter ett klassrum :S det var omöjligt att hitta alltså, till slut hittade vi och lämnade papprerna för att snabbt skynda ner till vår skolan igen (Kavelbro). Där några skulle ha seminarie i Historia A.. Sen blev de elevlunch i skolans restuarng =) Det var mumma! Sen  på rasten jobba vi lite inför ett rollspel vi ska ha vecka 6. Sen vidare upp till Västerhöjd..

Där slutade senare dagen vid ca 14.40 och jag åkte hem ca 14.50 =) Sen dess har jag gjort lite "pappersarbete" och lyssnat på musik =) Nu ska jag snart äta för att fara och kolla på lite handboll =) HP Skövde - KFUM Trollhättan =)

Peace N Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja dålig match eg.. men bra av Sverige! HATA balic :P han är så irriterande, ingen lagspelare alls. elle gillar du honom?

2009-01-23 @ 18:46:26
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0