Snälla!!

Snälla lilla du!
Kan du inte fatta att samhället inte bygger på ens föräldrar
Och att man måste kunna klara sig utan deras pengar i livet!

Snälla!
Låt andra ha sina åsikter, vare sig de går emot eller med dina åsikter!
Alla kan inte leva efter dina medel!
Det kan inte jag!
Hade du inte fåtta veta de som hände skulle jag ändå göra slut.
Vet du varför?
Jo, för jag orkade inte leva efter dina motto, allt jag sa var fel. Det enda jag sa som var rätt var ifall jag höll med i din åsikt! Du gjorde mig till en toffel, en hund i ett för litet koppel!

Nu känner jag att jag får uttrycka mina åsikter utan att det är fel eller rätt, jag får göra vad jag vill, umgås med vem jag vill, festa med vem jag vill!

Det är väldigt skönt att leva som jag gör nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0