9/2 2009=LOV

Idag startade Sportlovet gott folk :D
Lovet började bra =) Igår var jag hos Erik efter matchen i Hjo. Vi tittade lite Tottenham - Arsenal i en halvlek sen gick vi till McDonalds och åt mat :D I paus stog de 0 - 0 i den matchen och den slutade så också. När vi kom tillbaka spelade vi lite Far Cry 2 till cirka 17.00 då vi tittade på West ham - Manchester United. Den slutade 0 - 1. Sen fick vi skjuts till Eriks mamma där vi spelade dator, kollade på Beck och någon film han hade på datorn. Vi/Jag somnade runt 03.00 tiden och sov till cirka 11-12 idag.

Jag åkte hem med bussen som gick 15.20 från Resecentrum och sen gick jag hem och kollade på Macken med Galenskaparna & Aftershave :D Så sjukt bra är dem :D  Sen åkte jag in till Skövde igen för att gå på handboll, IFK Skövde - H43.  Matchen såg ut att gå Skövdes väg men redan i 2:a halvlek såg man motsatsen.. Dem fick stryck av H43!!

Nu sitter jag här och filosoferar lite om vad som ska hända under lovet :D

Peace N Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0