6/2 2009

Hej hopp allesammans =)
Nu sitter jag på skolans golv i korridoren och försöker jobba men de går inte så bra då det är väldigt obekvämt, haha
Vi har Historia nu och vi tittar lite på förintelsen under 1939-1945, det är väldigt intressant, vi ska också se på en film sen (bio) som handlar om samma sak..

Efter skolan ska jag antingen åka hem och lämna lite saker eller vara kvar i stan med Sara och Erika, sen hem till Saras pojkvän och plugga lite teori.. sen får vi se var kvällen hamnar =) kanske ska ut och äta med folket också =) Kommer bli en mysig kväll får jag hoppas :)

Helgen ser jag fram emot men ändå inte.. Kommer bli en hektisk helg med mycket att göra..
I morgon ska jag först göra ett första besök på min praktikplats som är Tallstigen :) Sen ska jag döma två handbolls matcher, en klockan 15.00 och nästa 16.30 =) De kommer bli kul för jag älskar att döma, får se om knät håller för två matcher bara :P Sen ska jag hem och duscha av mig svetten, snabbt packa lite saker för ett sen åka till farmor och farfar för att fira dom =) Sen klockan 19.00 skall jag vara på Kårhuset i Boulongerskogen där jag ska hjälpa Robbin, Angelica, Strand och Emil med deras disco =) Sen söndag blir ganska lugn :) ska bara döma en match i Hjo sen hem och vila upp mitt knä =)

Allt för nu

Peace N Love

Kommentarer
Postat av: Agge

aaah, de e full fart :D haha^^

2009-02-06 @ 15:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0