3/2 2009

Tjolahopp!
Var ett tag sen jag skrev här :P sitter inte vid datorn så ofta som ni kanske märker hehe:P

Men men, idag har några i Behovs kursen varit funktionerer på 4-årsprogrammets årliga innebandy turnering =) Jag skulle bara haft eftermiddags passet men ingen av de i första passet ville prata i micken, så då ställde jag upp :D det är skit kul och göra de :) Sen när mitt riktiga pass skulle börja fick jag turas om med micken med Sandra, hon ville också snacka lite =)

Om 40 minuter ska jag gå på domarmöte.. Få lite pengar och så, alltis lika skönt med pengar :D
Allt för nu!

Peace N Love♥

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Bara börja sätta sig vid datorn ingen:P

2009-02-03 @ 22:32:58
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0