27/2 2009

Godagen allihop!
Igår eller förrgår fick jag ett bra från Kärnsjukhuset Skaraborg, vårat sjukhus i Skövde. Det var en ortoped som ville träffa mig angåendet mitt knä. Jag blev Överlycklig för jag har väntat så sjukt länge på att de skulle bli nått av de. Så den 9 april skulle jag ha åkt dit.. men den dagen ska vi åka till Göteborg, vi i familjen. Så idag var mamma med pappa på sjukhuset och bytte tid.. Hon sa att jag skulle få vänta till augusti, men hon hade precis fått in ett återbud så jag ska dit den  10 mars :D
Min dag idag har varit väldigt bra =) Jag vaknade vid 12-tiden och låg kvar i sängen till ca 1-tiden :D sen åkte jag och mamma in till Jysk och Maxi klockan 14.30. Vi gick där och strosade lite. På Maxi skulle vi bara köpa en skiva till pappa.. Men de blev lite mer, 2 stycken CD-skivor, lite godis, korv med bröd, lite hårt bröd och mer skit, vi inte behöver egentligen haha. Pappa fick komma och hämta oss för de gick inte bra med bussar hem. Så vi åkte ner till Stallsiken och kikade på doppresent till lilla Gabriell och på färg och tapet till mitt rum :D


Nu sitter jag här och väntar på lite mat :D

All for now

Peace N Love♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe :) jag lever iaf, hehe du då? :)

2009-02-27 @ 19:07:29
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo men jobbig som fan :P



usch då! sku du inte göra nåt åt knät? :o

2009-02-27 @ 21:30:11
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0