25/2 2009

Idag var jag på Bonus på praktiken för att se lite hur dom jobbar och så =) De var intressant. En sak som jag tar med mig där ifrån är sinnesrummen jag vill ha mitt rum som ett sinnesrum, snacka om att man blir avslappnad där inne =) Men men, trodde jag skulle få ta bussen från Bonus idag, jag som hittar så dåligt där borta :S men jag fick plats i en taxi hem till Tallstigen så jag åkte där =) hemma blev de lite prat med morsan och sen datorn :P

Förra torsdagen när jag och Erika var hos Malin bestämde vi att vi skulle åka till Danmark mellan 6-10 april för att komma bort lite och "ta de lugnt".. Jag trodde att jag skulle få åka.. Men ropa inte 'hej' förrens du är över bäcken.. trodde väl jag då.. så nu blir de segt lov.. men som tur är ska familjen till Göteborg den 9-11 april ist.. Jag och syrran i ett dubbelrum och morsan och farsan i ett annat. Blir troligtvis Quality Hotel 11 där jag och mitt ex var för ett tag sen. Det var nog de mysigaste hotellet jag varit på =) Dom hade ju bubbelpool på taget :O

Nu ska jag nog äta lite om jag orkar sen ska jag sova hade jag tänkt, börjar 15.00 i morgon och vill sova många timmar :D

All for now

Peace N Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0