23/2 2009

Nu var de ett tag sen jag skrev här vill jag lova..
Har varit mycket nu med min praktik, har jobbat sena kvällar och helger så jag har inte ritkigt hunnit eller orkat att starta datorn när jag kommit hem, så är de.
Men idag slutade jag 4 för en gångs skull. När jag har min sluttid brukar de inte bli att man komme iväg förrens minst 15 minuter senare. Antingen är man mitt uppe i något man måste avsluta eller så sitter man och pratar med de andra som jobbar så man glömmer tiden, hehe.
Men idag kom jag iväg kanske 5 minuter över 4 :D de var skönt att komma hem. Har varit inne i stan under praktiken (ja de får man på min plats, det ingår)

Idag händer inte mycket alls, jag och pappa ska iväg på årsmöte med SFDK (Skövde FotbollsDomar Klubb) som börjar klockan 7 sen blir de hem, äta, kolla på tv och sova :D Är helt slut, efter bara en vecka :O

All for now

Peace N Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0