14/2 2009

Kom på en sak..
I morgon är de alla <3 dag...

Vad tycker ni om de?!

Rätta mig om Ni tycker att jag har fel.. Men jag anser att det är en av årets mest ovärde och värdelösa dag.. I all press, på alla människors läppar: "Vem ska du fira Alla Hjärtnas Dag med?"
Men dom som varken har någon att fira de med eller inte firar de?!
Jag som "gärna" vill fira de.. och inte har någon jag älskar att fira de med.. Vad gör man då?!
Nu råkar jag ha tur att jag och Erika ska äta lite mat och titta på film, men annars hade jag suttit hemma och inte gjort ett piss och kännt att, "Varför har inte jag någon att fira med?" "Varför har inte jag en plats i någons hjärta som älskar mig av kärlek?"
Varför ska denna dag vara så stor för? jag förstår inte de!!

Allt för mig

Peace N Love♥

Kommentarer
Postat av: h.k

Du har helt rätt, det som att man bara ska 'fira' kärlek på just denna dagen, alla andra dagar då?



sv: ingenting spec har vasrit jätteupptagen med skolan, dudå?

skönt att höra=) nej haha min sömn kommer nog aldrig bli bättre, har faktiskt vant mig nu.

2009-02-14 @ 12:30:44
URL: http://kurdiiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0