05 . 12 . 09

Ja nu kände jag för att skriva igen :P har inte haft lust med de precis på ett tag :P vet inte varför, har bara varit så.. den 5 december har börjat, och de betyder att idag blir de pepparkakshus bakning hos farmor o farfar =) en tradition vi haft så länge jag kan minnas de, och det är länge =) sen på kvällen blir de att fira en kompis som fyller 19 år :D Grattis!! Men de jag ser mest fram emot är att idag är de bara 5 dagar kvar tills jag åker till Linköping och ska kolla på Lars Winnerbäck i Cloetta center :D Längtar ihjäl :D Idag har dagen varit jobbig.. men jag vet inte varför, har känt mig allmänt matt bara och inte orkar koncentrera mig på rätt saker.. så i skolan blev de inte mycket gjort direkt :P men någon gång ska man ha såna dagar, de hör till lixom bara xD

Nee nu är de snart dags att gå på date med kudden igen då

Sov gott!

Peace N Love

Over N Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0