Looov!!!

Mitt lov har fått den bästa start de kan få :D
Vaknde i lagom tid, runt 10.30, och somnade om till ca 11.00 :) kanon morgon :)
Sen blev de lite tv-spel för att vakna till sen när till duschen för att fräscha upp mig :)
Sen helt plötsligt ringer det i min mobil och jag kände inte igen nummret :O Men till ovanligheterna så svarade jag trotts att jag inte visste vem de var. Det var ett samtal från Poolen :D Alltså dom som ser till så att de personer som behöver ledsagare får ledsagare. Hon ville kolla så att allt var okej inför ikväll, jag ska jobba ikväll :) och jag fick förfrågan om att bli ledsagare åt en till :) på onsdagar och eventuellt åt en på söndagar :D fan va glad jag är nu :D mitt liv är som en fisks liv i vattnet :D

Nee, men nu ska jag ut och njuta av vårsolens sken lite :)
Hörs sen ! !

Peace N Love♥

Over N Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0