3 år har snart gått... :'(

Och nu sitter vi snart där, med betygen i handen skumpan i glasen!
3 år.. shit vilken tid de har varit, upp och ner, ner och upp!
Första dagen... Shiit va nervös jag var då! jag nog aldrig varit så nervös någon gång. Kom upp till klassrummet coh fick sätta oss i ett U typ med stolarna. Sen skulle vi gå runt till alla och berätta om oss själva :S jag som är en stammare har lite problem med de där.. trodde jag skulle dö när jag gick runt där :O men till slut tog jag mig runt!

Till slut då blev de grupper i klassen. Vi killar umgicks med typ alla :P gruppern byttes om och klassen blev mindre och större :P Folk kom och gick :P

Eriika
Jadu, vad ska man säga storasyster? De 2 sista åren har vi verkligen kommit nära varandra. Det du som har fått mig att gå till skolan. Det har alltid varit lika underbart att träffa dig i skolan och umgås med dig både i skolan och privat :) Du har stöttat mig i alla väder! Du har alltid funnits där vid min sida när jag behövt dig som mest! Det är jag evigt tacksam för :) Du fattar inte hur mycket du betyder för mig! Du är min ängel utan vingar. Du ser på mig om de är något, du lyssnar alltid, du säger vad du tycker, vare sig det är sämre för mig, du ger mig tips och råd! Den dagen du och jag tappar kontakten måste de h'nt något extremt! Du finns vid min sida när du har de jobbigt. Det är bevis på ett enormt hjärta! Lova att vi inte tappar kontakten!! Jag kommer vara evigt tacksam för jag fått lära känna dig Erika Åberg :) Du har blivit som en syster för mig! Älskar dig storasyster<3

Sara
Jadu, sara. Säger bara en sak! Det är tur att du är du! och ingen annan Sara! Man har haft kul åt dig och med dig i 3 år :D Säger bara Naturkunskap och din fyrkant :D de var nog den bästa lektionen! Kommer du ihåg vilket kaos de blev när vi skulle ha anti-mobbnings pjäsen och du plötsligt "hoppade" av vår grupp, shiit alltså, trodde aldrig de skulle gå då. Men de gick till slut :P

Malin
Jadu Malin. Nu blir de lite svårt :P Du kom in i klassen till 2:an. Glömmer inte när vi skulle ut (150 dagars-festen) och jag, erika var hos på förkrök. Du och Erika hade 7,0:or som ni gav mig.. blev lite för mycket där haha. Sen har du sagt en massa roliga saker som man kommer ihåg :P men bäst av allt, du går ofta på min "fint" ;) klappa på höger axel och stå bakom vänster haha xD


Elin
Min buss-kompis! vad ska man säga om dig? Du har alltid funnits till hans när de behövts och lyssnar alltid och ställer upp! Vi visste lite vilka varandra var innan vi började men jag kom inte ihåg så mycket, men med tiden blev de klarare hehe :P Glömmer aldrig på en D-dag när jag blev ledsen.. du såg de på mig redan innan de synstes. Du frågade om de var ok, och jag svarade ja. Men sen en kort stund efter, sprang du efter mig när jag stack ner i källaren helt knäckt. Du och Erika tröstade mig i oändlighet. Ni struntade i början av lektionen för att trösta mig! Du betyder sjukt mycket för mig! Vi får aldrig tappa kontakten, Lova De!!!


BF ÄR KÄRLEK<3<3
Kommer aldrig glömma tiden med er alla!! Kärlek till er! <3<3<3




Kommentarer
Postat av: Eriika

Va fan Matte!

Du fick mig till att börja lipa. VI kommer aldrig att lämna varandra! Det ska vara vi till döden, eller hur va det? Du är den lillebror som jag alltid har önskat mig!! DU ÄR MIN ÄNGEL UTAN VINGAR! utan dig så hade jag inte fixat skolan eller nått! Du finns för mig när som helst. du har ett enormt hjärta och jag vill att alla andra runt omkring ska få träffa den underbara matte som jag har gjort!

Du och jag kommer att vara syskon tills döden!

jag älskar dig lillebror <3<3

2009-04-17 @ 14:29:37
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: sara

naaaw <3 gulligt gubben

2009-04-17 @ 14:46:55
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Åh vad jobbigt att skiljas från klassen, när jag går ut kommer jag nog gråta jättemycket, haha=)

2009-04-17 @ 17:28:00
URL: http://mimmislife.devote.se
Postat av: Johanna

sv: haha, jamen.. det är lite läskigt. att man måste ta tag i sitt liv nu.

2009-04-17 @ 20:23:03
URL: http://spralligsparv.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv: Inte mkt att säga.. död går att beklaga men det har ändå hänt. Inget att göra.

Kram

2009-04-17 @ 21:19:52
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Kim Ekholm

BF måste vara den roligaste klassen ju. Alla härliga äventyr. Har ni med massa läger?

Gud vad jag saknar tiden. Usch, man hade så härligt:)

2009-04-22 @ 08:40:56
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0