23/4 2009

50 DAGAR TILL STUDENTEN!!!!!
Igår var de party så klart för att fira 50-dagar :D och jag blev chockad :O jag tog de lugnt som fan igår, blev bara lite lullig så jag var piggast av alla som var ute igår :D stolt fan haha!!

Idag var de opponering hela dagen typ, utom en paus när vi gick till Penta för att lyssna på Stefan Adamenko! Han var med om förintelsen under natzi-tyskland och kommunismen i Sovjet!! han överlevde gaskammaren!! Han var inne och vänga i kammaren! Fatta helt otroligt att lyssna på honom :D de var hur intressant som helst!
Sen bor de iväg till skolan igen för med opponering :) sen slutade jag :D
Efter skolan blev de hem en snabbis och byta om lite och åka till Skövde igen och möta Sara W :D Det var inte igår vi träffades :( Men alltid lika kul att umgås med dig :) Får göra om de snart igen :)

I morgon börjar jag 08.00 och slutar 09.50.. det är där emot inte kul alls!!!

Time to sleep!

Peace N Love ♥

Over N Out

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Jaha, men ska du jobba med barn sen? Eller är det Polis eller vad har du tänkt?

2009-04-24 @ 08:59:12
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0