1/4 2009

Jahopp, 1 april och man ska bli lurad? :O shiit, jag har inte blivit lurad än iaf. Känner inte att de biter på mig idag. jag hade hoppats att vårat NP var ett skämt men så var de inte märkte jag när jag kom till skolan idag :(
De kändes som de gick bra på mitt prov men efteråt känner jag att jag skulle ha valt att skriva om en annan uppgift att skriva om.. i slutet av min uppgift kunde jag inte läsa vad de stog i texten och jag rörde ihop allt som stog med de jag srkev osv.. de var jobbigt i slutet. Då fick jag panik som vanligt och bara skrev ett snabbt slut och lämnade in, brydde mig inte om de var rätt skrivet eller inte. Vad kan hända, man får ju inte sämre betyg.
Dagens fråga!
Varför ska man ha Nationella prov när dom bara är till för vad man har lärt sig och föra statistik över vilken kommun och skola som har smartast elever?!
Själv tycker jag att det är totalt skit med NP!! Och jag vet många som håller med, vad tycker ni?

Igår var de som sagt omprov på fotbolls regler, för en gång skull var jag förberedd, det var jag inte till kursen den 7 mars. Då skrev jag 10/13 rätt, igår skrev jag 13/13 :D Av de 13 frågorna får man bara ha max 2 fel. första prover hade jag då 3 fel. Men igår hade jag inte ett enda fel :D jag blev överlycklig. Nu är det bara löptest kvar sen får jag döma i division 6 herrar :D jag hoppas de går bra :D

Over N Out

Peace N Love♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Tyckte alltid att de nationella proven var ganska vardelosa.

2009-04-03 @ 16:48:02
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0