Lördag

Idag är det Lördag och jag festar inte
 
för jag får inte dricka något, visst man kan festa utan alkohol men inte lika gott då hehe men de e skönt att ta de lugnt också eftersom jag är så pass sjuk och börjar få en förkylning "/
Men idag blev jag väckt tidigt för jag skulle duscha innan vi åkte till Tidaholm för att titta lite på DM i handboll =) När vi kom hem till Skövde åkte vi till Coop för att handla lite mat. Det blev grillade revbensbjäll med tstsziki, färsk barkis och potatissallad *MUMS*

Nu efter maten satte jag mig här och var tvungen att skirva lite i bloggen för jag har inte gjort de på länge :O ber om ursäkt för de. Nu ska jag prata med min Underbara Camilla<3 sen blir de att gå till affären och köpa lite gott till fotbollen ikväll :D Sverige spelar mot VM-Kval mot Albaninen hoppas dom vinner och att Lagerbäck INTE byter Zlatan om/när dom leder med 2-0!

Fortsätt gärna kommentera och tipsa andra om min blogg =)
Peace and Love
Kyss♥


Gammal bild på mig ;)


Hittade ingen aktuell bild på landslaget men denna får duga

Kommentarer
Postat av: Johanna

alltså, bänkad framför teven när sverige spelar :)

2008-09-06 @ 18:06:43
URL: http://spralligsparv.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag kan ju inte banga att kolla på sverige :O haha, får sitta här i min ensamhet & heja :P

du ska se hoppas jag! :P

2008-09-06 @ 18:26:27
URL: http://spralligsparv.blogg.se/
Postat av: Johanna

jo, min familj är borta, jag är sjuk, vännerna är ute på krogen & min pojkvän är ute hos sig. jag är ensam med fotbollen :P

2008-09-06 @ 20:14:21
URL: http://spralligsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0