Jaha

Då sitter man här och filofiserar lite då när det inte är så mycket att se på på tvn...

Kommer och tänka på hur min höst skulle vara om jag fick döma nu i höst, hur matcherna skulle gå, hur mycket jag skulle träna, hur mycket tid jag skulle lägga ner.. Jag saknar det så mycket, jag känner redan nu att de kommer ta tid att komma tillbaka till dit jag var innan jag blev sjuk.. med den fysiska biten. Är helt nere i den fysiska delen av kroppen, orkar inte mycket längre. Hur ska jag komma ihåg allt? Hur ska jag komma tillbaka är nog den största frågan. Jag har inte dömt eller tränat på många veckor, sen i mitten av augusti om man ska vara korrekt. saknar de så frukstansvärt mycket, vissa dagar är riktigt tunga för jag vet att jag skulle haft match egentligen men nu får jag inte ;( ännu ett år längre att vänta på mina mål och delmål.. Men de gör inget, lika bra att ha en stadig grund att stå på innan man avancerar uppåt.

Jag har kommit på något nytt, kanske ska bli handbolls domare?!

Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0