Hemma efter skolan

Då var man hemma igen efter skolan :(
Tyvärr var jag tvungen att gå tidigare för jag har så sjukt ont i magen och är sjukt trött. Hatar att vara sjuk!!!
Jag hade bara en lektion idag, men den var rolig så de gör inget om jag bara åkte dit för en lektion =)
Vår skolsköterska är så underbart knepig, jag gick ner till henne för jag var tvungen att ha ipren eller alvedon för jag hade så sjukt ont i magen men då säger hon att jag inte får äta de :S vad är de för på hitt?! Det säger hon alltid annars att man ska ta 2 alvedon och en ipren så blir de bra sen.. men inte idag. Idag när jag behövde bli av med min smärta (pga körtelfebern) säger hon att jag ska ta en tablett som heter Ling tror jag hon sa för den gör att syrorna i magsäcken blir jämnare eller nått sa hon.. Men de är ju fan inte där jag har ont. Asso, den damen får man fan spader på!!

Aja, nu sitter jag här iaf och ska försöka stoppa i mig något att äta, btw skollunchen var rätt okej idag faktist, de var Köttgryta á la HR, den var kryddig och god, dock var inte köttet någon höjdare direkt.
Nu måste jag sova, annars orkar jag inte resten av dagen ocj kvällen sen. Ska förresten på domarkurs ikväll för handbollen i vinter :D ska bli gött haha

Aja dags att dra sig till tvn o sova :D
Peace and Love
PussPuss♥

Kommentarer
Postat av: saraisdashit =)

haha magtabletten du fick heter link och är för att lugna magen vid magbesvär men dom har jag aldrig tatt vid magont. =) hon gav dig nog lite fel. =) see ya

2008-09-04 @ 14:13:32
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: Eriika

Svar : Good, tack då vet jag ;)

2008-09-04 @ 15:44:09
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: tack så mycket :D

2008-09-04 @ 17:03:38
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0