Go'Morron-Go'Midda'-Go'Kväll

Ja hejsan då var de dags ingen att skriva lite i bloggen.
Har sett att jag inte har fått så jätte mycket "feedback" på mitt senaste inlägg, bara en kommentar av en kompis =) (Tack Erika http://Erikaaberg.blogg.se).
  Men men, idag bestämde min mentor att jag inte fick gå till skolan för jag ska vara hemma på halvtid från skolan och idag tyckte hon att jag skulle ta de lugnt pga körtelfebern jag fick i slutet av lovet.. Men som vem som helst så har jag också lite saker att göra under dagen.
  Så klockan (mamma) väckte mig vid 7-tiden för jag skulle upp och duscha innan jag skulle åka till min sjukgymnast, bussen gick 07.57, och jag hade tid där 09.00. Jag kom dit lite tidigare än väntat så jag kunde komma in för undersökning och behandling tidigare än 9 =)
  När jag var klar, var de drygt en timme kvar till min buss gick hem så på vägen ner till bussen gick jag förbi på mitt APU-ställe i ettan (Vasakullens förskola), alltid lika trevligt att komma dit =) Nu sitter jag här och ska gå och vila lite, trött som f*n, mår inte alls bra idag "/ Idag är de spelfri-tisdag så det är möte ikväll klockan 18.00 men får se om jag orkar ta mig dit...

Ha de så bra så hörs vi

Peace And Love♥


Kommentarer
Postat av: robiN

hmm händer inte mycket alls vill jag påstå.. :/

just för tillfället så sitter jag bara och väntar på lunchen..

2008-09-02 @ 12:10:26
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

på fritiden, nja den lilla fritid jag har går åt till att göra allt som jag inte hinner när jag jobbar ;)haha sj då?

2008-09-02 @ 12:16:36
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0