...+...

Skolan imorn igen :D

I morgon är det skola igen, då ska jag vara med på idrotten för första gången detta läsår =)
Jag ska börja jogga lite på idrotten för att se om jag orkar de. hoppas verkligen jag gör de, för det är ett Gigantiskt steg framåt sen jag blev sjuk i augusti.


Idag i alla fall har jag cyklat till Åbrovallen och det är ca 3 km.
Jag cyklade dit för att se på Ulvåker C-lag, men de var inte så bra match, ledde ändå med 4-2 i paus men de blev tillslut 4-10 haha. så jag gick till en annan plan och tittade på damernas B-lag och dom spelade 1-1, men de var en Mycket bättre match.. Sen fick jag veta att min kompis E skulle spela vid 15-tiden så jag väntade kvar där tills den matchen och åkte hem vid paus där för att käka.
Sen åkte jag in till E för att leka med honom. När jag kom så tittade vi lite på tv sen tog vi cyklarna och åkte iväg till hans morsa för att hämta lite saker, bland annat hans PS3 och lite andra saker. Sen åkte vi tillbaka till hans far där vi lirade lite Fifa08 men sen tittade vi på tv, Chealse-Manchester United. vi hann inte se klart på hela men de stog 1-0 till Man. Utd. när vi slutade kolla.
Sen blev de Andra Avenyn och en film på Canal+ Comedy :D

Nu sitter jag här och har skriv torka, vet inte vad jag ska skriva längre...
Det kommer nog att komma fler inlägg ikväll,
annars för ni sova så gott alla läsare<3
Peace and Love♣
Kyssar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0