Vi ser de snöar...

YES, ÄNTLIGEN!!! Nu har vinterns första snö fallit hemma i Skövde :D

Men vi fick inte vara ute och njuta av de "/ vi sitter på lektion och ska egentligen jobba med de olika revolutionerna, men jag och Erika håller på och bloggar :D

Efter denna lektionen har vi idrott där vi ska spela vollyboll :D de e as kul :D
Sen ska jag, Emil och
Robbin jobba över lite med en redovisning vi ska ha i morgon, suck.

Sen blir de att vid 5-tiden dra till Arena Skövde och döma handboll =)

Jag saknar dig Älskling

Hörs senare!
Peace N Love
Kyssar

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Ska skriva när jag har mer sån "skit" att förmedla ;)

Bara fint här! Själv? Mycket att göra? Det har jag..

Kram

2008-11-19 @ 17:40:51
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0