Tisdag - Kavelbro 50 år

God morgon kära läsare!
Idag började dagen inte bra alls, min kramper i låren från förra dagen satt i än och fick kramp när jag reste mig ur sängen, inte så skönt direkt. Och än nu sitter det i..

Igår började firandet av att Kavelbrogymnasiet fyller 50 år och vi fick tårta :D Det var även en fotograf och en reporter från SLA (Skaraborgs Allehanda, vår lokala tidning) och tog bild på några i klassen, bland annat mig :P
Idag fortsätter firandet av 50-åringen och vi har bara lektioner fram till 11.30 sen är de fin lunch med underhållning. Sedan blir de en historisk utställning och tipspromenad=) efter de ska vi gå på "konsert" där Anagoes ska spela :P

Efter skolan ska jag åter igen åka till min sjukgymnast Mr. G och få akupunktur igen. Idag hoppas jag att jag inte får yrsel som jag fått de två tidigare tillfällen. Sen vet jag inte vad de blir av, vet inte ens om jag kommer hem.. Pappa ska meka lite med bilen för en person från Falköping ska komma och kolla på bilen på onsdag. Så det är lite som måste göras innan!

Hörs senare!
Peace N Love
Kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0