Öppet Hus- Handboll - Spelkväll

Hej alla läsare =)
Idag har jag hunnit med en hel del :D
Dagen började med att vi skulle träffas på skolan klockan 09.30 för att ställa i ordning de sista inför Öppet hus som började 10.00 =) dagen slutade vid 14.00. Under den tiden har jag haft info-pass om BF och gått runt med en penga-bössa och samlat in pengar till barnen i Colombia. Vi samlar in pengar för att skicka till dom och bygga en skola =)

Sen tog jag bussen upp från skolan till stan där jag nästan direkt åkte vidare till Idrottshallen där jag kollade lite på USMFB där min kollega dömde idag =) Efter att jag kollat ca 1 och ½ match åkte jag igen till Arena Skövde där Skövde HF spelade mot Kroppskultur =) Skövde vann med bavur, det var ingen svårare vinst dirket :P

Efter den matchen blev jag hämtad av mor, far och syrran för att sedan åka till mina kusiner F,L, min moster C och hennes sambo A alias Norchie. Vi kom hit och åkte och beställde pizza på en pizzeria vid V-höjdgymnasiet. Vi åkte tillbaka hem och åt, sen direkt efter maten gick vi till källaren och började spela PS :D Vi spelar en familjekamp i GH :D det är så kul för alla är sådana tävlingsmänniskor :D

Det var allt för mig denna gången, vi hörs i morgon kväll för jag ska vara i Lidköping 07.45 i morgonbitti
Sov gott om vi inte hörs innan!
Peace N Love
Kyssar

Kommentarer
Postat av: mimmi

Okej vad gjorde ni då? jo såg det=)

Kram

2008-11-15 @ 23:02:09
URL: http://mimmigranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0