Myskväll <3

Ikväll har vi haft myskväll, jag, mamm och syrran. Det började med att vi beställde pizza från Stallkrogen och åt. Sen när vi smält de åt vi lite kräftor, kex och ost =) Riktigt mysigt var de faktist =)

Jag har en deal med en som heter Mimmi, att om hon länkade mig skulle jag länka henne. Så Mimmi, nu är de gjort =) Mimmi verkar vara en jätte trevlig tjej =)

Nee, nu är de dags att gåoch dejta sängen för jag ska upp tidigt i morgon för vi har Öppet hus i morgon på skolan och min buss går 08.55 från Stöpen till Skövde. Sen efter Öppet hus blir de nogatt kolla på handboll, min domarkollega dömer nämligen imorn =)

Från och med i morgon kommer jag att ha någon eller några stunder per vecka där ni kommrt få ställa vilka frågor som helst och ni får 120% ärligt svar från min sida. Har ni tur tar jag med "Bästa frågan" och länkar över till er blogg =)

VI hörs i morgon!
Sov gott alla läsare<3
Peace N Love
Kyssar

PS.
Jag saknar och älskar dig Camilla mer än allt anna<3
DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0