Jahopp

Ja, då var festandet slut på skolan, back to normal again "/

Fick veta nyss att jag är med i media än en gång :P denna gång i lokalnyheterna :P råkade gå bakom när en rektor blev intervjuad idag under maten.

Skollunchen var den bästa ever :D
Det serverades kycklingfilé med potatisgratin :D
Under måltiden var det underhållning från Hantverkarna =) dom hade satt upp, det var kläder och musik från -60-talet till 2058-talet :P riktigt coolt, och snyggt =)
Sen blev de samling i teknikhuset och dags för en tipspromenad där man kunde vinna fina priser.

Sen var de konsert i idrottshallen med gruppen Anagoes från Skövde =) dom var ganska okej.. Efter dom hade spelat var det prisutdelning på tipspromenaden, när dom hade dragit ca 10 vinnare då stack jag, fast de skulle jag inte gjort:
Självklart drog dom mitt namn precis när jag hade gått. då blev jag arg :@

Hörs senare!
Peace N Love
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0