Helg

Grattis alla läsare, nu är de helg :D

Den började igår med att jag, Emelie Å, Mikaela J, Hannah K, Jossefin D, Janette J och Jonatan i BF1, hade dagsverke igår på ICA Maxi. Vi skulle packa matkassar åt de folk som ville =) För detta fick vi 1000 kronor av maxi för att skicka ner till barnen i Colombia, sen fick vi självklart dricks också, de var 195 kornor :D de pengarna går också direkt till Colombia =)

För pengarna har skolan bestämt att vi ska bygga skola, gräva en brunn eller vad nu pengarna räcker till. Självklart har vi mer pengar från insamlingar på Öppet hus osv =)

Idag ska jag åka till Skövde vid halv 1-1 då får jag skjuts till Arena Skövde, där jag ska döma klockan 5 :S Medans de andra åker hem till farmor och farfar och väntar på att firandet av deras Guldbröllop =) dom ska åka till Lassagården och göra keramik, sen åker dom hem till farmor och farfar igen och väntar lite, så har vi beställt bord på Orient Palace, där vi ska äta senare =)

Vi hörs sent ikväll eller i morgon =)
Peace N Love
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0