Hej o Håå

God start på veckan kära läsare<3
Ja, nu är helgen över och Sweetheart har åkt :( Men sånt är livet...
Nu sitter jag i skolan och väntar på lektion :P

I helgen så var Camilla uppe hos mig igen =) VI firade fars-dag på Lördagen hos farmor & farfar och jag och Millan åkte till Skara där jag dömde =) Sen åkte vi tillbaka, åt lite fruktsallad och sedan drog vi iväg till bion där vi såg Patrik 1,5. Den var riktigt bra, mycket värd att se på :D

Igår firade vi pappa lite med god mat och lite paket =)
Fast den dagen förstördes tyvärr. Vi märkte när vi kom hem att vi hade haft inbrott i vårat garage. Dom hade varit och riggat lite natten innan och gjorde de troligtvis natt mellan Lördag och Söndag eller Söndag morgon.. Som tur var tog dom inget som var av större värde.. Det enda dom tog var fårskinns-pläd, 4 st och farsans extra lyse...


Idag har vi pratat om APUn (Arbtesplats förlagd utbildning) till våren. Jag ska kanske vara på ett hem i Stöpen eller idrottslärare på en mellan/högstadieskola i Båstad =)

VI hörs senare!
Peace n Love
Kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0