Da, Di, Do

Hej alla läsare!

Som ni kanske redan har läst så firar jag och Camilla 10 månader idag =)
För övrigt är det de bästa som händer denna dag...

Igår kväll fick de bli att åka på mötet för Skatteverket skulle informera om de nya angående hur mycket vi domare ska skatta osv. Sen blev de att ta bussen till min farbror och hans sambo, samt mina kusiner var hemma och vakna =) där hade dom och mina föräldrar planerat min farmor och farfars jämna bröllops dag på lördag =)

Just nu sitter jag och har svenska och får dampet på denna jävla lektion :@ "#&"#(%("#%#"
Vi ska ha ett arbete inne på fredag som jag inte ens har börjat med och de ska vara en formel rapport så de ska vara skit fint gjord och skit.. fattar inte ett jotan asso. Jag kommer INTE hinna göra klart  allt tills dess. Denna sak kommer också bli lidande för min jävla dåliga ork. bläää på de.

Någon som vet ett bra sätt att bli piggare?!?!?!?!?!

Hörs kanske sen om jag hinner skriva mer idag..

Peace N Love
Kyssar

Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattis till 10 månader!!

2008-11-25 @ 21:53:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0