_-_

Sitter i skolan och är as trött... jag sover inte bra längre, vad kan detta bero på?! jag är as trött hela tiden och somnar väldigt fort men jag sover så sjukt dåligt...

För övrigt sitter jag och väntar på nästa lektion som är Estetisk verksamhet. Sen blir de att skynda sig till bussen för en tur till sjukgymnasten GK :D få lite nålar i mig idag igen. Hoppas inte jag får yrsel efter bara, som ni kanske kommer ihåg så mådde jag skit efter förra gången. Sen blir de att vänta på ett möte som börjar 19.00 på Billingehov, i deras samlingssal.

NI FÅR URSÄKTA MIN DÅLIGA UPPDATERING MEN JAG HINNER INTE JUST NU! HAR FÖR MYCKET I SKOLAN JUST NU. NI FÅR GÄRNA HA TÅLAMOD MED DETTA!!

Peace n Love
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0