plugg hela dagen

Goddagens alla läsare!
Idag har varit en tung dag för mig..
Skolan gick bra idag, inget att säg något om:) Men när jag kom hem var de bara att sätta sig med HiA

Har suttit med Historian sen ca 17.00 till nu.. och jag är inte klar än med den :O visst jag har tagit lite pauser och så men fan va de suger alltså. jag måste sitta uppe ännu längre än jag hade tänkt :( kommer vara helt slut i morgon alltså.

För er som undrar vad jag gör i Historian så läser vi sidorna 186-215 och vi ska ha ett seminarie om detta i morgon med våran lärare Maria. Jag kommer inte få G på detta. Och det är INTE bra för mitt HiA betyg :'(

För övrigt så är detta mitt 200 inlägg så denna vecka kommer jag utse veckans bloggare här i min blogg =) Om jag känner svenska folket rätt så kommer de inte bli så svårt att välja mellan vem/vilka som ska bli de.. Men kommentera gärna varför just ni ska bli 'Veckans Bloggare'.
När jag valt ut en kommer jag att länka till denna person i ett inlägg eller i min länk lista, har inte bestämt mig ännu.

Vi hörs inte mer ikväll så..
God natt och sov gott alla där ute =)
Peace N Love
kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0